October 10, 2011

Aku betol.kau salah!

semalam
kami bergaduh teruk..
macam - macam aku ungkit.,
tapi
dia tetap sabar
aku pulangkan duit dia belanja aku
untuk beli kasut..
dia taknak
dia koyak not keping 100 tu..
aku tau
dia marah..
aku tak suka
bila dia buat benda yang aku larang
aku tak suka
bila dia mungkir janji..
Tapi 
bila aku minta putus
dia marah sangat
"aku betol. kau salah!"


 BF : "awak ni,tak de benda lain ke nak mintak??"
GF : "saya dah tak tahan lagi"
BF : "saya minta maaf.saya janji.saya tak kan sakitkan hati awak lagi.ok?"
GF : "saya tak nak!"

Dia ugut nak menjerit tepi tingkap bilik kolej aku.aku cakap.kalau berani buatlah.lagipun bukan aku yang malu.Tapi tak berani buat pon.tehee..Lepas tu aku paksa dia balik kalau dia betol2 sayangkan aku.hrm..balik pon at last.

Then aku message dia.aku memang nak break up.Aku minta maaf sebab aku tahu.aku yang paling mengada - ngada dalam hubungan kami and i know mak dia memang sayangkan aku.Wish me to be her daughter in law.entahlah.kadang - kadang aku tak boleh terima tindakan dia yang bagi aku look down on him.

Entahlah.memang perempuan adalah objek yang paling complicated.hurm.lelaki pon susah nak paham (ke saja nak paham??)Aku pon sedih jugak sebab dalam banyak kawan lelaki aku.dia memang sayang sangat kat aku.sanggup temankan aku kat hospital.even dalam keadaan bertekak semalam dia still nk temankan aku ke library negara untuk cari source for my FYP.

Aku seperti biasa tunaikan solat sunat malam tadi dan berdoa.yang terbaik sahaja berlaku antara kami.Malam semalam aku mimpikan dia.entahlah.cahaya petunjuk ke?sedangkan before this memang tak pernah mimpi pon.

Pagi tadi macam biasa dia akan call.msg aku.tapi reaction aku seperti nothing.Apakah??Dia mintak nak jumpa my parents.aku macam tak bersedia lagi.....hrm :((

Awak.ni untuk awak.sori.saya keras hati.huhu ..ni utk awak.nah amek!





original pieces from biarakumenulis.blogspot.com

No comments:

Post a Comment