October 28, 2011

"Budak Computer Science Nerd......."

Assalamualaikum..

td bru je td...just now orang putih kata.haha.
adala sorang promoter ni nak jual barang make up kt bilik aku.
aku yg keponatan bru balik dr konvo bff ni pon kasi la masuk bilik aku.
dengan muka aku yg xbasuh lagi bercelak bagai al - arqam.huhu

promoter : adik,ni akak nk promote make up VS ni ha.kalo kat tempat lain xdapek student price
aku : yeke kak.ha,bolehla tunjuk
promoter : akak bukannya ape.kesian kt korang ni ha.akak tawu korang ni bukannya jenis suka mekap sgt..bla2
aku : mmg la.tapi muka den ni camni.camno nak wat.den ni xpandai nak mekap ni ha..(seperti di bawah)
            
vogue x bibir den..hahaha
 promoter : yolah..ekau boli set make up VS neh.pastu ekau gi kat google,masuk you tube.blajar cara make up >> gilos,baek xyah cakap!
aku : xpolah kalo gitu.akak amek balik la brg mekap ni.den xdo duit nk bayo.duit PTPTipu pon dah abes.
(gilo apo set makeup + shimer + lipstic  = RM192.90) >> mati hidup balik den xboli.
promoter : oklah dik.akak balik dulula(nada cam menyesal sbb masuk bilik aku..muahahaha.padan muka!)

                                         Ok.motip aku tergerak nak taip entry ni sbb :-
  1. aku ni bukan nya kaki mekap pon.memang simple.tp xdela sampai basic make up pon tatau
  2. bajet aku untuk make up sampai riban2 abes duit mmg xde ok
  3. so sape yg nak jual segala bagai make up,product diet nak kasi kelentong aku mmg xdptlah
  4. bagi aku (sbb aku ni sensitive skin) - kalo utk daily life >> cukup pakai moisturizer,protection cream,bedak johnson(haha - ak xde compact powder okay),eyeliner and lipbalm.cukup.
  5. kalo ade function brulah make up.2 pon xheavy.motipp - bila kawen bru nampak seri tu.haha..
List brg make up xsampai pon RM100 .nk tipu org pon pada2la.aku bukannya bodoh xreti carik kat tenet bape rege kau kasi tu cik kak oi.siap condem bdak CS(comp.science) ni xreti makeup.nerd.hahaha
last2 tnya aku amek course ape.aku jawab CS..hahaha.kantoi..nak promote,promote jugak xyahlah nak kondem pasal course ke,uni ke..xprofesional lasum!!


No comments:

Post a Comment