September 27, 2015

aidil adha 2015 - kenangan & masa hadapan

Assalamualaikum and hi,

Lama dah aku gak update blo since busy dgn kerja and now berlaku kejadian2 yg menduga iman maka skrg aku punya masa utk berblog.

So let's me start with our journey balik kg.

23rd sept 2015

Kami bertolak satu kereta sajor.Adik perempuan aku, effa jd driver.so penumpang adalah Abah, mak, Firdaus n aku.bertolak pkol 7.50 after maghrib n rest dkt rnr rtc simpang pulai.jln agak jem.so dlm kol 11 mlm smpai rtc.aku pekena nasi kandar Padang kota.Alhamdulillah lepas kempunan telor Sotong.




After late supper at rtc kami meneruskan perjalanan dan berhenti di rnr  bukit gantang kerana effa dah bawa kereta melelong.tido kejap dalam sejam.aku n firdaus lepak kt luar before abh take over the journey.We rreached kampong at 3am and tomorrow its Hari raya!!
tengok nampak tgn dia je

riginal pieces from sister2sisterstory.blogspot.com

No comments:

Post a Comment